Szukaj
e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
Przelewy 24
Przelewy 24
Strona głównaKsiążkiKsiążki dla dzieciPopularnonaukoweMapy obrazkowa podróż po lądach morzach i kulturach świata edycja fioletowa
Nowe rozszerzone wydanie bestsellerowego atlasu, który podbił świat. Zawiera mapy 66 krajów – o 24 więcej niż edycja niebieska i o 8 więcej niż edycja pomarańczowa.
Ta książka zabierze was w niezwykłą podróż dookoła świata. Zobaczycie skalne świątynie w Etiopii, fiordy w Norwegii i goryle w kongijskiej dżungli. Na Kubie zatańczycie rumbę, w Iranie odwiedzicie perskie ogrody, a w Chinach skosztujecie stuletnich jaj. W Australii zadziwi was dziobak, w Finlandii – noc polarna, a na Madagaskarze – ogromny baobab. Odkryjecie najciekawsze zakątki świata i zachwycicie się jego różnorodnością.
75 ogromnych map poprowadzi was przez 66 krajów i 6 kontynentów. Na każdej z nich znajdziecie niezliczone ilustracje, szczegóły i ciekawostki, które przeniosą was w wyjątkowe miejsca i sprawią, że zapragniecie dowiedzieć się jeszcze więcej.
Udanej podróży!
„Mapy” to międzynarodowy bestseller nagradzany w kraju i za granicą. Wydane w 35 krajach w łącznym nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy, zdobyły m.in. Prix Sorcières i Premio Andersen – najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie literatury dziecięcej przyznawane we Francji i Włoszech.
Edycja fioletowa została wzbogacona o mapy Demokratycznej Republiki Konga, Etiopii, Indonezji, Iranu, Kuby, Nigerii, Słowenii i Wenezueli.
Zawiera także dodane do książki w poprzedniej edycji rozszerzonej (pomarańczowej) mapy Argentyny, Danii, Estonii, Gruzji, Irlandii, Korei Południowej, Litwy, Łotwy, Norwegii, Portugalii, Słowacji, Tajwanu, Turcji, Ukrainy, Węgier oraz Wietnamu.
ISBN
978-83-8150-050-0
Autor
Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński
Wydawca
Dwie Siostry
Okładka
Twarda
Ilość stron
158
Rok wydania
2019
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.