Szukaj
e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
Przelewy 24
Przelewy 24
- Łap za słówka to karciana wersja wesołej gry słownej.
- Sprawdź, czy uda ci się napisać słowa, na które nie wpadli przeciwnicy!
- Gra imprezowa Łap za słówka mieści się w kieszeni.
- No dobrze, Łap za słówka w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii Gry do plecaka.
- Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa Łap z słówka zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych.
- W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
JAK GRAĆ?
W Łap za słówka mamy trzy rodzaje kart:
- 30 kart kategorii
- 42 karty liter (w dwóch kolorach rewersów)
- 38 kart punktów Podczas rundy mamy odkrytą jedną kategorię oraz dwie litery.
- Zadanie jest proste należy znaleźć słowa pasujące do kategorii zawierające koniecznie wskazane dwie litery.
- Na przykład kategoria Zwierzęta oraz litery Z i E.
- Teraz wystarczy wytężyć umysł i puścić wodze fantazji.
- Im dziwniejsze i nietypowe słowa, tym lepiej.
- Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy.
- Nic też nie stoi na przeszkodzie, by w Łap za słówka grać także w innych znanych sobie językach, co nie tylko będzie sporym uatrakcyjnieniem, ale też ciekawą lekcją.
- Imprezowa gra słowna Łap za słówka ma wiele zalet. - dostarcza mnóstwa dobrej zabawy i śmiechu.
- Czasem ma miejsce przekręcanie słów i działanie pod presją czasu, a co za tym idzie mówi się co ślina na język przyniesie, z czego może wynikać wiele zabawnych sytuacji - pomaga rozwijać kreatywne myślenie, a także skojarzenia, które z kolei dobrze wpłyną na rozwój logiki.
- Rozwija i z pewnością wzbogaca słownictwo. - świetnie sprawdzi się zarówno podczas imprez ze znajomymi, jak i na wyjazdach integracyjnych czy rodzinnych spotkaniach
Wiek
od 8 lat
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.