Przelewy 24
Hanabi: Wielki pokaz
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków!
Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
Na czym to polega?
Rozgrywka w Hanabi opiera się na współpracy, co oznacza, że nie będziecie walczyć przeciwko sobie, a zwyciężyć możecie tylko wszyscy razem. W tym celu konieczne jest stworzenie 5 fajerwerków poprzez ułożenie zestawu kart w każdym kolorze w rosnącym porządku numerycznym.
W swojej turze gracz musi wykonać jedną z dostępnych akcji:
- Udzielić innej osobie informacji o kolorze lub wartości jej kart.
- Odrzucić jedną ze swoich kart i dobrać nową.
- Zagrać jedną ze swoich kart, czyli ujawnić ją, licząc, że będzie kontynuowała jeden z fajerwerków lub rozpocznie nowy.
Zagrywanie kart musi odbywać się niezwykle ostrożnie, bo w przypadku trzeciej pomyłki drużyna automatycznie przegrywa.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Rozgrywka w Hanabi to nie lada wyzwanie dla naszej pamięci i umiejętności komunikacyjnych. Udzielanie trafnych podpowiedzi i analizowanie tych, które sami otrzymujemy, wymaga od nas dużego skupienia.
- To świetna propozycja dla wszystkich fanów dedukcji i logicznego myślenia. Odkrywanie kolejnych kart z niewidocznej puli przypomina łamigłówki, w których szukamy rozwiązania na zasadzie eliminacji.
- W pudełku, oprócz oryginalnej i znanej gry Hanabi, znajdziesz też 3 zupełnie nowe dodatki: Lawinę kolorów, wprowadzającą różnobarwne karty, Czarny proch z nowymi, czarnymi kartami oraz 5 wspaniałych, czyli specjalne kafelki nagród!
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.