Przelewy 24
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów.
Kupując ten zestaw trafiacie do starego lunaparku, gdzie czeka na Was nie lada gratka! Festyn i gra terenowa ogłoszona przez Dyrektora Parku. Nagrodą jest wstęp na okolicznościowy bankiet pełen arcymistrzów iluzji, tajemniczych wróżek i wspaniałych akrobatów. Tylko że ten lunapark skrywa niejedną tajemnicę, którą będziecie musieli rozgryźć
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.