Przelewy 24
Yog Sothoth nie jest zainteresowany zniszczeniem lub podbojem. On jest wszystkowiedzący. I chociaż wiedza, sama w sobie, nie jest niebezpieczna, to jej zastosowanie jak najbardziej.
Kultyści, którzy poszukują wiedzy Yog Sothotha, nie robią tego dla oświecenia, ale po to, aby zrealizować swoje nikczemne plany. Dlatego należy zerwać ich więź z Yog Sothothem!
Dodatek Cthulhu: Death May Die - Yog-Sothoth wprowadza nowego Przedwiecznego do gry Cthulhu: Death May Die. Gracze mogą połączyć go z dowolnym Scenariuszem z gry podstawowej. Yog-Sothoth potęguje wrażenia z rozgrywki, dodając na planszę dodatkowe Bramy, które kopiują działanie normalnych Bram, zwiększając moc następnego przywołania Potworów.
Jednym ze sposobów na dodanie Bramy jest wykorzystanie niepowstrzymanego specjalnego Potwora Yog Sothotha, Wilbura Whateley, który umierając dodaje Bramę na planszę i po chwili zostaje powtórnie przyzwany, w pełni sił. Ale to nie oznacza, że Badacze są w beznadziejnym położeniu, Bramy mogą być atakowane i niszczone, zadając obrażenia Potworom na ich polu, co może być wykorzystane do skutecznego powstrzymania napływu plugawców.
W pudełku znajdują się: 1 figurka Yog-Sothoth, 1 figurka Wilbura Whateleya, 4 karty Przedwiecznego, 1 karta Potwora, 8 kart Mitów.
Cthulhu: Death May Die to mocno klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy oparta na literaturze H.P. Lovecrafta. Gracze wcielają się w Badaczy, posiadających unikalne umiejętności oraz rodzaje Niepoczytalności, którzy stają do walki z Kultystami, Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym.
Z upływem czasu będą coraz bardziej popadać w szaleństwo, co wprawdzie wzmocni ich zdolności, ale też niechybnie zbliży ku śmierci.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Cthulhu: Death May Die (edycja polska).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.