Szukaj
e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
Przelewy 24
Przelewy 24
Strona głównaKsiążkiKsiążki dla młodzieżyPopularnonaukoweDobre wieści, czyli dlaczego świat wcale nie jest taki zły
Autorka zwraca uwagę na wszystkie dobre rzeczy, jakie dzieją się na świecie – i okazuje się, że nie jest wcale tak źle, jak mogłoby się nam wydawać!
Idealna książka by dodać dzieciom otuchy, zmniejszyć ich lęki i zmienić spojrzenie na świat.
Rashmi Sirdeshpande ma talent do tłumaczenia dzieciom skomplikowanych tematów w prosty sposób. „The Bookbag“
Pandemia, wojny, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe – świat może się wydawać bardziej przerażający niż dawniej. Jesteśmy zalewani złymi informacjami, czy to przez telewizję, czy z ekranów naszych komputerów, tabletów, telefonów… Skutek jest taki, że polityka, globalne ocieplenie, zdrowie czy gospodarka międzynarodowa zaczynają stawać się największymi zmartwieniami dziecka.
Ale przecież to tylko część informacji. A co z tymi pozytywnymi? Przecież tyle dobrego dzieje się na świecie! Co z opowieściami o rozwiązanych problemach, zmianach na lepsze i sile, z jaką ludzie potrafią się jednoczyć w chwilach kryzysu? Opierając się na niesamowitych anegdotach, badaniach, faktach i liczbach, książka „Dobre wieści“ pomoże dzieciom poruszać się w świecie złych i fałszywych wiadomości oraz uświadomi im, że wokół dzieje się wiele pozytywnych rzeczy, o których nie mówi się głośno.
Autorka pisze między innymi o tym, w jaki sposób roboty mogą ulepszyć służbę zdrowia, a drzewa uleczyć planetę; albo jak zwykli ludzie poprzez dobre uczynki pomagają społeczeństwu, a wielkie firmy walczą o dobro na świecie.Ta książka to antidotum na ciężkie czasy: podnosi na duchu i dodaje wiary w siebie.
ISBN
978-83-66873-02-5
Autor
Rashmi Sirdeshpande
Wydawca
Insignis
Okładka
Miękka
Ilość stron
160
Rok wydania
2021
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.