Przelewy 24
W 2013 roku "Banda Michałka" podbiła serca młodych czytelników. Czytały ją na antenie radiowej Trójki Maria Peszek i Maria Seweryn. Dzieci – pierwowzory postaci – udzielały wywiadów. Ich przygody opowiadano jako znakomite anegdoty. A dziś – BANDA MICHAŁKA POWRACA!
Krótkie, skrzące się dowcipem, świetnie oddające współczesne realia opowiadania w stylu "miało być dobrze, a wyszło jak zawsze". Walentynki i związane z nimi miłosne podchody! Nocne polowanie na Minotaura! Kosmiczne fotografie dla NASA! Uchodźcy w szałasie! Żałosne skutki pogadanek, czyli banda na tropie Pedobera! Własna agencja detektywistyczna kontra złodzieje perfum! Oczy Róży i spotkanie z Błotnym Misiem…
A w tle stara warszawska kamienica w sercu Żoliborza i jej barwni mieszkańcy, kochająca się rodzina Michałka, szkoła z jej nietuzinkową dyrekcją (gotową nawet wystartować w szkolnym konkursie talentów). A w rolach głównych oczywiście – Michałek i jego przyjaciele!
Ewa Karwan-Jastrzębska - pisarka, scenarzystka i dziennikarka - debiutowała w 1993 roku filozoficzną baśnią o Misiu Fantazym. Ma w swoim dorobku kilkanaście powieści dla dzieci i młodzieży. Wśród cieszących się powodzeniem tytułów są między innymi: "Duchy w teatrze" i "Hermes 9:10", "Sobowtór", seria "Agata z placu Słonecznego" oraz "Banda Michałka". Jest też współautorką dwóch tomów opowiadań o przygodach Bolka i Lolka.
Stworzyła serię powieści sensacyjno-przygodowych "Wyjątkowi" (tom I "Misja Feniks", tom II "Misja Xibalba"), utrzymaną w klimacie książek Dana Browna i filmów o słynnym Indianie Jonesie.
Razem z mężem Markiem zawiązała spółkę autorską, czego owocem był cykl książek o czarodziejkach Witch i literacki eksperyment w postaci pierwszej polskiej powieści transmedialnej Kaktus w sercu, na licencji TVN.
Jest warszawianką, absolwentką UW, ale dzieciństwo spędziła w Afryce, która wielokrotnie powraca w jej twórczości dla dzieci.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.