Szukaj
e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.
Przelewy 24
Przelewy 24
Strona głównaPodręczniki szkolneLiceum, TechnikumKlasa 1Język angielskiFocus Second Edition 1 Student’s Book + kod (Digital Resources + Interactive eBook + MyEnglishLab)
Focus Second Edition zachowuje najlepsze cechy kursu Matura Focus, w tym wypróbowaną metodykę, dzięki której:
- 90% nauczycieli mówi, że wybór serii Focus był bardzo dobrą decyzją,
- ponad 80% uczniów uczących się z Focusa uważa, że ich zasób słownictwa wyraźnie zwiększył się po roku nauki z kursem,
- 80% uczniów zauważyło realne postępy po roku nauki z kursem.
Druga edycja została stworzona w oparciu o założenia nowej podstawy programowej i uzupełniona o cyfrowe rozwiązania, których wykorzystanie pozytywnie wpłynie na postępy uczniów.
Focus Second Edition to kompleksowy program rozwoju umiejętności komunikacji, który otwiera na język, uwrażliwia na akcent, uczy poprawnej wymowy i zapewnia wzorce wypowiedzi. Każdy rozdział obejmuje:
- NOWOŚĆ! zadania na mówienie w każdej lekcji,
- nawet do 20 nagrań audio do każdego rozdziału,
- ćwiczenia Pronunciation Focus w każdej lekcji Listening.
NOWOŚĆ!
Focus Second Edition oferuje autentyczne, powiązane tematycznie filmy BBC do każdego rozdziału.
Pracuj z nimi tak, jak lubisz!
Chcesz skupić się na ćwiczeniach, a z filmów korzystać okazjonalnie? Każda lekcja w podręczniku stanowi spójną całość, która idealnie wypełni 45 minut lekcji także bez użycia filmów.
Chcesz, żeby filmy stanowiły uzupełnienie lekcji? Treść rozdziału i filmów jest powiązana, więc idealnie wkomponujesz wideo na początku, w trakcie lub na końcu lekcji.
Uważasz, że osobne lekcje filmowe to jest TO? W zeszycie ćwiczeń każdy uczeń znajdzie gotowe arkusze pracy z filmami – BEZ POTRZEBY KSEROWANIA!
ISBN
978-83-788-29522
Autor
Praca Zbiorowa
Wydawca
PEARSON
Okładka
Miękka
Ilość stron
127
Rok wydania
2020
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.